Biblioteczka informatyczna

Niestety, nie mam miejsca, by trzymać wszystkie przeczytane książki. W miarę starzenia się technologii i ich wycofywania z użycia wyrzucałem zbędne pozycje. Po co komuś teraz specyfikacja przerwań DOS, czy opis BIOS... Tak samo różne odmiany UNIX'ów, starych Winzgroz.


2018.07.20
















**********************************
ARCHIWUM

Zdjecia z 2018.02.15













********

Więcej informacji:
Informatyka, FreeBSD, Debian


***

Inne wpisy:



Update: 2018.07.20
Create: 2018.02.15

1 komentarz:

  1. Witam Pana bardzo serdecznie. Szukałem informacji na temat poboru prądu samochodu i natrafiłem na bardzo przydatny dla mnie film. Jednak nie odpowiada na wszelkie moje pytania. Ubzdurałem sobie (inaczej tego nie komentują), że wyrzucę alternator i będę jeździł na akumulatorach albo EFB albo AGM. Z obliczeń wynika, że na różnicy ceny za prąd w gniazdku i prąd wyprodukowany przez alternator można zaoszczędzić 3-5 zł na 100 km. Niestety brak informacji ile tak na prawdę pobiera samochód w czasie jazdy prądu. W związku z tym mam prośbę, czy mógłby Pan dokonać pomiarów z odłączonym alternatorem? I jak zmierzyć ile alternator produkuje prądu? Z góry dziękuje za wszelkie uwagi i rady. Zemną można kontaktować ale po prze pkorol@interia.pl albo po przez moje tematy dotyczące tego zagadnienia: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3455111.html
    lub http://ptclub.pl/index.php?/topic/11373-nap%C4%99d-mikro-hybrydowy-na-pt/?fromsearch=1

    OdpowiedzUsuń