Zestawienie testów różnych wiertarek

Zebrałem w jednym miejscu filmy z testami wiertarek: zwykłych, akumulatorowych i udarowych.
Testów przeprowadziłem już kilka, a zapewne bedzie ich jeszcze więcej, dlatego pomyślałem o wątku agregującym te informacje.


Pobór prądu wiertarka Dedra 18V Li-Ion DED7883-Li - test terenowy:

Pobór prądu wiertarka udarowa 24 V i - test terenowy:

Pobór prądu wiertarka Mannesmann 24 V i - test terenowy:

Pobór prądu wkrętarka Mannesmann 24 V i - test terenowy (2)

Pobór prądu Dedra 18V Li-Ion DED7883-Li - wiertarko - wkrętarka  

Pobór prądu wiertarko -  wkrętarka 24 V - test z zasilaczem 24 V 6A 

Pobór prądu wiertarko - wkrętarka 24 V - test pakietu Li-Ion 

Pobór prądu wiertarko - wkrętarka 24 V - skopometr i pakiet Li-Ion 

Test: wiertarka DeWALT 800W 

Test: wiertarka Metabo 750W 

Test: wiertarka DeWALT 680W 

Tania wiertarka AMS (z OBI) 500 W 

Wiertarka - drill - bohren - percer (chiny). 


***


Więcej na:


Update: 2016.08.17
Create: 2016.07.12

1 komentarz:

  1. Hej! fajne zestawienie! ja ostatnio szukając sprzętu natknąłem się na https://seger.pl/ gdzie ceny są naprawdę niskie a wszystko co zamówiłem a trochę tego było przyszło już na drugi dzień!

    OdpowiedzUsuń