Ile trwa dostawa listu poleconego z Warszawy?

Paczki z Kanady, USA, Filipin, docierają w kilka dni. Nawet gdy dochodzą kwestie cła, co załatwia sie za pomocą e-mail'a i telefonu. Ile trwa dostawa z Filipin lub USA?

Jak wygląda doręczenie listów poleconych przez Pocztę Polską? Po zmianie listonosza Poczty Polskiej w naszym rejonie:
- Jeden list polecony z Wa-wy odebrałem po 10 dniach. Leżał sobie na poczcie.Odebrałem osobiście, mimo, że to był to zwykły, wymiarowy, list. Odebrałem przez zupełny przypadek, odbierając inny list z poczty - list, który też powinien być wrzucony do skrzynki..
- Do innego listu dostałem dopiero drugie awizo. Ponownie był to wymiarowy list.
- Otrzymałem dwa awizo na listy polecone trzy dni po tym jak je odebrałem z poczty (musiałem tam iść, a to były zwykłe, wymiarowe listy).
Nadmienię, że podpisałem zgodę na wrzucanie listów poleconych do skrzynki, a listy nie były "urzędowe". Do tego w domu oczywiście ktoś był z dzieckiem.
Więcej prób nie będę przeprowadzać. Zagłosuję portfelem i skorzystam z usług  innych firm.

********


Więcej tu:
Inne wpisy, oraz krótko o blogu

***




Update: 2014.05.21
Create: 2014.05.21

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz