Multimetr dla preppersa ц4340 (C4340, TS4340)

Mój analogowy miernik na działkę lub dla preppersa! Mam wymarzony miernik w metalowym pudełku. Rosyjski, oczywiście. Jest idealny, dokładnie taki szukałem.

Jakie ma zalety? Poniżej przedstawię moją listę, związaną z używaniem go na działce:
- Multimetr analogowy pozwala lepiej zdiagnozować sygnały wolnozmienne. Razem z multimetrem cyfrowym świetnie się uzupełniają.
- Metalowa obudowa zabezpiecza przez jego zjedzeniem. W końcu to działka, może sie trafić jakaś myszka. Okoliczne i zaprzyjaźnione koty w każdym bądź razie chude nie są i ciągle sie skradają.
- Pozwala na pomiar do 25 A (AcAi DC)!
- Razem z multimetrem cyfrowym mam na działce dwa mierniki, co bywa użyteczne.
- Nie wymaga zasilania bateriami (oprócz omomierza i bezpiecznika automatycznego), ale i w takim przypadku baterie wystarczają na bardzo długo.




Rezystancja wewnętrzna:
  • 20 kV/Ω dla DC
  • 2 kV/Ω dla AC

Napięcie AC
  • Zakresy 2,5 V do 1000 V.


Napięcie DC:
  • Zakresy 0,5 V do 1000 C


Natężenie DC:
  • Zakresy od 50 mA do 25 A.


Natężenie AC:
  • Zakresy od 250 mA do 25 A.


Rezystancja:
  • Do 30 MΩ

Wytrzymuje trzydziestokrotność przeciążenia danego zakresu pomiarowego, ale nie więcej niż 2 kV i 50 A.

Waga 3,5 kg.

Film z prezentacją miernika:





****

********

Inne wpisy:


Update: 2015.11.07
Create:  2015.11.07

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz